Wednesday, 4 June 2014

Bertahun, berbulan, bemingggu, berhari, berjam, berminit dan bersaat...

Assalammualaikum...
Hai...

Ingat lagi tak kat eein nie?
Ok ok ok...
Memang dah bertahun, berbulan, berminggu, berhari, berjam, berminit dan bersaat menghilangkan diri dari blog nie...
Rindu???
Memang lah rindu...
Rindu sangat2...

Ha???
Kenapa menghilang???
Pergi mana sampai langsung tak jenguk blog???
eein ok tak???
sihat tak???
apa ceta???

BANYAKNYA SOALAN...
Mesti korang pun tertanya2 gak an...

Apa yang eein nak g tau... Bialah yang berlalu, berlalu dan tak akan datang lagi...
Apa berlaku selama nie eein redha...

uiii...
Macam sedih je???
Macam benda buruk je jadi...
hehehe...

Bialah apa pun orang nak cakap...
Janji ALLAH MENGETAHUI SEGALA-GALANYA...

Ok malas nak ceta perkara2 yang lepas...
Meh kita cakap perkara2 yang menghiburkan hati...

Lepas nie, In Sya ALLAH eein akan teruskan memblog... Tapi, (ada tapi juga ke? hehehe... oppppcoss lah kan) internet sentiasa ada... Kalo tak ada internet macam mana nak update blog an... Kat kawasan eein nie talian streamyx xde dah... Sebab kabel salu kene curi, so dia orang tak nak wat lagi dah sebab rugi katanya...

Apa pa pun...
Im back...
hehehe...


eein chenta ejo

1 comment:

  1. welcome back dear! Be strong for the sake of Allah SWT :)

    ReplyDelete