Sunday 10 April 2011

meow3x

Assalammualaikum...
hi all...

ri nie topic kte ttg meow3x...
tau tak pe maksud meow3x...
ase nye semua tau kan...
meow3x 2 kucing ler...
hehehe...

saya adelah salah seorang pencinta meow3x...
mmg minat sgt2 gan meow...
meow3x nie manje...
kiut...
comey...
mcm2 ade...
p'hibur d kala kesunyian dan keboringan...


nie nama die aton...
cute an...
bulu die lebat, tebal...
aton nie br beli kat pasar malam...
harga die tuttt...
3 angka...
nie bkn kucing saya...
p saya salu b'main gan die...

kalo de rezeki lebih...
n de duit lebih nanti...
saya pun nak ade seekor kucing mcm nie...
lebih bawak tdo, jalan2, n peneman setia...

saya pun de kucing sendiri...
kucing kampung je...


nie name die olosh
nie tym die tecik age...


olosh n tugiey...
nie adik b'adik...
nie pun tym die owg kecik2 age...
kiut an...


olosh...
tiut...


tugiey...


nie tolosh...
bkn nye olosh k...
olosh nie ade sblm olosh ade age...
tolosh dah mati...
huhuhu...
tym sy g plkn die cht je...
dlm kem sy dgr berita die sakit n mati d aher nye...
sedih dgr...
tindu kat tolosh...
nie paling rapat gan sy...


tolosh...
tinggal kenangan...



nie tugiey n olosh...
dah besar dah...
yg meow yg wana itam 2 nama die baby...
nie bkn kucing saya...
p die tgl b'sama sy...
kucing tumpangan...
hehehe

olosh pun dah tinggal kenangan...
die hilang...
maybe ikut kucing betina len kot...
sedih gak bila die ilang...
huhu...
dah try cr p x jmpa...

banyak x kucing saya...
ckit je an...
saya nak manyak2 kucing...
bila de manyak2 kucing...
hidup saya jg epy n meriah dr biasa...
hehehe...

bubye...

eein chenta ejo


No comments:

Post a Comment