Wednesday 29 September 2010

bia betul...pengerusi???

Assalammualaikum...
Hi all...
mcm biasa...
pg2 dah g klz...
ok je pembelajaan ri nie...
berjalan dgn lancar...
pas abis je klz...
sy n kwn sy g mkn2 sblm nak g perjumpaan kadet...
ri nie de perjumpaan kadet pandu puteri...
ri nie pelantikkan jawatan...
nama saya telah d cadangkan sebagai memegang jawatan pengerusi...
sungguh jahat org yg cadangkan nama saya...
JANE...kenapa awk cadangkan saya???
4 nama d cadangkan utk undian memegang jawatan pengerusi...
dalam ati xhenti2 doa agar saya x d lantikkan sebagai pengerusi...
huhuhu...
oh tidak...
saya telah memenangi undi yang terbanyak utk d lantik sebagai pengerusi...
sungguh besar tanggungjawab yg perlu saya pegang...
harap2 saya akan wat yg t'baik utk m'jd pengerusi kepada pasukan uniform pandu puteri...
insyaallah...
amin...
eein chenta ejo

No comments:

Post a Comment